Już po raz kolejny uczniowie z Koła Polonistycznego wraz z opiekunami: mgr Katarzyną Kruczek, mgr Ewą Tyl i mgr Edytą Żychowską – Chyla ,w dniu 03.12.2010 r. udali się do Krakowa na spektakl.
„Lasy są coraz bardziej zaśmiecane – możemy to zmienić, zależy to od nas samych!” Odpowiadając na powyższe hasło grupa uczniów z Zespołu Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego w Bochni przystąpiła do Ogólnopolskiego Konkursu „Czysty Las”, pod patronatem Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych, Rzecznika Praw Dziecka oraz Prezesa Towarzystwa Przyjaciół Lasu. Celem konkursu było podejmowanie działań lokalnych na rzecz poprawy czystośc
Projekt edukacyjny „Uczeń online” ruszył w naszej szkole. Rozpoczynamy realizację projektu „Uczeń online”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
29 listopada odbył się w naszej szkole etap szkolny XXIV Olimpiady Wiedzy i Umiejętności Budowlanych. W etapie wzieli udział uczniowie klas III i IV techników. 10% uczniów, którzy najlepiej napisali etap szkolny bedzie mogła wziąść udział w etapie okrękowym w Krakowie.
GIS Day to święto użytkowników oraz pasjonatów Systemów Informacji Geograficznej (Geographic Information Systems, GIS). W tym dniu na całym świecie organizowane są specjalne prezentacje, warsztaty, konkursy galerie mające na celu przybliżyć istotę GIS. W 2010 roku obchody przypadły 17 listopada, a organizowane były przez AGH – Wydział Geodezji Górniczej i Inżynierii Środowiska, a naszą szkolną reprezentację w wysłuchaniu i przekazaniu nowinek oraz osiągnię
Już od kilku lat uczniowie naszej szkoły są stałymi uczestnikami Czwartkowych Spotkań Muzealnych w Muzeum im. St. Fischera w Bochni. 18 listopada młodzież z klasy II LP uczestniczyła w wykładzie Pana Andrzeja Pacuły: "Piwnica pod Baranami - forma..cja intelektualna i artystyczna"
„Cyfrowy Powiat Bocheński” - E-administracja w Powiecie Bocheńskim.
Używamy plików cookies w celu optymalnej obsługi Państwa wizyty na naszej stronie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.